دانلود پروژه مالی رشته حسابداری

دانلود رایگان پروژه مالی رشته حسابداری و خرید پروژه حسابداری

دانلود پروژه مالی رشته حسابداری

دانلود رایگان پروژه مالی رشته حسابداری و خرید پروژه حسابداری

دوره های آموزشی اتوکد

معماران، طراحان گرافیک، مهندسان و بسیاری دیگر از متخصصان صنعت از اتوکد برای ساختن طرح های دو بعدی و سه بعدی به کمک کامپیوتر قبل از اجرای طرح ها استفاده می کنند. نرم افزار اتوکد که توسط Autodesk ایجاد شده است، پیش نویس دستی را با یک فرآیند خودکار جایگزین می کند. برنامه‌های CAD (Computer Aided Drafting) به شما این امکان را می‌دهند که ایده‌های طراحی را کشف کنید، مفاهیم را از طریق رندرهای فوتورئالیستی تجسم کنید و نحوه عملکرد یک طرح را در دنیای واقعی شبیه‌سازی کنید. نرم افزار CAD برای طراحی اتومبیل، کشتی، دوچرخه، پروتز و موارد دیگر استفاده می شود.

 

نرم افزار اتوکد اولین برنامه طراحی پیش نویس به کمک رایانه بود و هنوز هم پرکاربردترین فناوری CAD  است. ما کلاس‌های آموزشی اتوکد برای شرکت‌کنندگانی داریم که تازه به طراحی پیش‌نویس به کمک کامپیوتر و همچنین کسانی که دارای سوابق فنی متوسط ​​و مهارت‌های ریاضی قوی هستند. تجربه پیش نویس و مطالعه طرح اولیه مفید است.

 

دوره های آموزشی اتوکد معمار گلد توسط مدرسان مجربی برگزار می شود که چندین دهه تجربه استفاده از نرم افزار و تدریس را دارند. کلاس‌های اتوکد شامل تمرین‌های عملی در رشته‌های مختلف برای یادگیری و به‌کارگیری مؤثر نرم‌افزار است. از این نرم افزار می توان برای ایجاد نقشه های فنی، نقشه های معماری و سایت، ماشین آلات، قطعات، مبلمان، شماتیک ها و موارد دیگر استفاده کرد. با ONLC می توانید آموزش اتوکد را به روشی که برای شما مناسب است شروع کنید و تکنیک های حرفه ای طراحی را در کمترین زمان خود داشته باشید.

 

سفر به سمت مهارت بیشتر در اتوکد با یادگیری اصول اولیه شروع می شود، و اگر شما نیز به دنبال به دست آوردن چند نکته، ترفندها و میانبرهای اتوکد هستید، قطعا به جای درستی آمده اید!

مبانی اتوکد و جهت گیری: راه اندازی و رابط کاربری

دانلود و نصب اتوکد

 

به عنوان یک مبتدی، ممکن است حتی نرم افزار را نصب نکرده باشید. بنابراین، ما مقاله آموزش اتوکد خود را با نحوه دانلود و نصب اتوکد شروع می کنیم.

 

    ابتدا به وب‌سایت Autodesk بروید، جایی که تضمین می‌کنید نرم‌افزار اصلی و بدون هرگونه بدافزار را دانلود کنید. در قسمت محصولات، اتوکد و اتوکد LT را به عنوان دو ورودی اول مشاهده خواهید کرد. اولی دروازه ای به ابزارهای تخصصی نرم افزار ارائه می دهد، در حالی که دومی نسخه مقرون به صرفه تری برای ترسیم، پیش نویس و مستندسازی است. بر اساس میزان بودجه سالانه خود گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر دانشجو یا مربی هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید Autodesk نسخه های رایگان نرم افزار را تحت آموزش وب سایت خود ارائه می دهد. اگر مایل به خرید نرم افزار هستید، به مرحله 2 بروید. اگر به دنبال اتوکد آزمایشی هستید، به مرحله بروید. 3.

    روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید، که از شما می خواهد به حساب Autodesk خود وارد شوید. اگر حساب کاربری ندارید، با کلیک بر روی دکمه مربوطه یک حساب ایجاد کنید. توصیه ما استفاده از پکیج آموزش اتوکد معمار گلد است. تسویه حساب را تکمیل کنید. همچنین می‌توانید نرم‌افزار را از یک فروشنده مجاز خریداری کنید یا دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را به اشتراک تبدیل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.