دانلود پروژه مالی رشته حسابداری

دانلود رایگان پروژه مالی رشته حسابداری و خرید پروژه حسابداری

دانلود پروژه مالی رشته حسابداری

دانلود رایگان پروژه مالی رشته حسابداری و خرید پروژه حسابداری

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 96

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور فنی و حرفه ای و کاردانش سال 1396


تاریخ اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال 96


دانلود دفترچه سوالات کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و کاردانش حسابداری سال 96


برای مشاهده زمان اعلام نتایج کنکور فنی 96 روی لینک زیر کلیک کنید .


ادامه مطلب و دانلود دفترچه و مشاهده زمان اعلام نتایج کنکور فنی 96...

دانلود پروژه مالی سازمان بازیافت و تبدیل مواد

اهداف سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری

مدیریت سیستم های جمع آوری، حمل، تخلیه، دفع، دفن و تبدیل و بازیافت بهداشتی زباله ها و نخاله ها و فضولات ساختمانی و مواد رسوبی شبکه های دفع آبهای سطحی شهر و ضایعات و دور ریزهای تولیدی در شهر اعم از خانگی، اداری، صنعتی و تجاری و صنفی کشاورزی، بیمارستانی و غیره از طریق تهیه طرح جامع بهداشت شهری و برنامه ریزی اجرایی و عملیات و سازماندهی و هماهنگی و نظارت و کنترل امور فوق در سطح شهر هماهنگ با سایر مراجع مسئول در امر بهداشت می باشد.

 

حسابرس (بازرس) سازمان

شورا سازمان یک شخص حقیقی یا حقوقی را به عنوان حسابرس (بازرس) برای مدت یک سال انتخاب و از طریق استانداری جهت صدور حکم به وزارت کشور معرفی می نماید.انتخاب مجدد وی برای دوره های بعد بلامانع می باشد.

 

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری...

دانلود رایگان پروژه مالی حقوق و دستمزد

آمروز لیست جدید ترین پروژه مالی حقوق و دستمزد را برای شما آماده کردیم . این پروژه مالی حقوق و دستمزد به صورت کاملا آماده ارایه هستند که میتوانید برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود پروژه مالی حقوق و دستمزد روی هر یک از عناوین پروژه های زیر کلیک کنید .

 

۱ – : پروژه مالی شاخص های حقوق و دستمزد شرکت گاز

۲- : پروژه مالی ، حسابداری سیستم حقوق و دستمزد

۳- : پروژه مالی لیست حقوق و دستمزد شرکت زمزم

۴ – : پروژه مالی تجزیه و تحلیل لیست حقوق و دستمزد بانک

۵ – : پروژه مالی حقوق و دستمزد سازمان تعاون

6 – : پروژه مالی حقوق و دستمزد شرکت رب گوجه فرنگی


برای دانلود هر یک از پروژه ها روی عنوان آن در بالا کلیک کنید

پروژه مالی سیستم فروش شرکت کارتن سازی مشهد

تاریخچه شرکت کارتن سازی مشهد :

شرکت کارتن مشهد(سهامی عام) در تاریخ ۷/۳/۱۳۶۳ تحت شماره ۳۳۳۳ در اداره ثبت شهرستان مشهد به ثبت رسید و در مرداد ماه سال ۱۳۶۸ بهره‌برداری آزمایشی و از ابتدای سال ۱۳۶۹ بهره‌برداری عملی از آن با ظرفیت ۲۰٫۰۰۰ تن ورق و کارتن در دوشیفت کاری انجام پذیرفته است. کارخانه کارتن مشهد دارای زمینی به مساحت ۶۷٫۲۰۰ مترمربع و زیربنای حدود ۲۰٫۴۴۷ مترمربع می‌باشد و اکنون با ظرفیت تولیدی ۵۵٫۰۰۰ تن در سال دارای دوخط تولید ورق کارتن(کروگیت) با عرض ۲ متر و ۴۰/۲ متر و دو خط تمام اتوماتیک تولید و چاپ کارتن با عرض‌های ۴۴/۲ و ۶۰/۱ متر می باشد…

 

تاریخچه صنعت کارتن سازی

در ۱۸۶۵ دو مرد انگلیسی امتیاز استفاده از اولین ماشین کروگیت را به دست آوردند. در ماشین آنها کاغذ از قسمت تغذیه وارد و پس از عبور از میان دوغلتک که با یک دسته توسط اپراتور چرخانده می شده است، به کروگیت (فلوت) تبدیل می شود. این کاغذ فلوت یک لایه داخلی خوبی برای کلاه در آن زمان بوده است. ۱۸۷۱ اولین استفاده از کاغذ کروگیت در بسته بندی از کاغذ کروگیت توسط یک مرد آمریکایی به نام آلبرت ال جونز که امتاز بسته بندی…

 

 

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری...

پروژه مالی حسابداری شرکت صنعتی

برآورد هزینه های استهلاک

شامل ۵ درصد ارزش دارایی محوطه سازی، ۵ درصد ارزش دارایی ساختمان، ۱۰ درصد ارزش دارایی ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی ، ۱۰ درصد تاسیاست،‌۱۰ درصد ارزش دارایی وسایل حمل و نقل ،‌۲۰ درصد ارزش دارایی وسایل دفتری و ۱۰ درصد موارد پیش بینی نشده که جمع کل این قسمت ۱۵/۵۳۲۱۲۰ می باشد….

 

هزینه های تولید سالیانه

شامل هزینه هایی همچون هزینه مواداولیه و بسته بندی ،‌هزینه حقوق ودستمزد،‌هزینه انرژی ،‌هزینه تعمیرات و نگهداری،‌هزینه پیش بینی نشده تولید هزینه های اداری و فروش، هزینه بیمه کارخانه،‌هزینه استهلاک و هزینه استهلاک قبل از بهره برداری و جمل کل آن ۹۳۹/۴۶۸۷۴۹۹ می باشد…

 

سرمایه های در گردش

شامل سرمایه هایی همچون ۲ ماه مواد اولیه،‌۲ ماه هزینه های حقوق و دستمزد، ۱۵ روز هزینه های آب،‌برق سوخت و تعمیرات می باشد که جمع کل آنها ۵۴۵/۴۶۶/۳ هزار ریال می باشد….

 

 

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری...