دانلود پروژه مالی رشته حسابداری

دانلود رایگان پروژه مالی رشته حسابداری و خرید پروژه حسابداری

دانلود پروژه مالی رشته حسابداری

دانلود رایگان پروژه مالی رشته حسابداری و خرید پروژه حسابداری

سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری 97 +پاسخنامه

در پست های قبلی در بخش سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری سوالات سال های قبل را به همراه پاسخنامه های تستی و تشریحی برای شما قرار دادیم در این پست از سایت تخصصی دانشجویان حسابداری ایران برای شما جزئیات مربوط به زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد حسابداری ۹۷ را اعلام میکنیم . همچنین داوطلبین این کنکور میتوانند از طریق بخش کامنت های سایت به تبادل اطلاعات بپردازند . همچنین در آینده (چند روز بعد از برگزاری آزمون ) سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری ۱۳۹۷ به همراه کلید این سوالات و پاسخنامه تستی و تشریحی کنکور کارشناسی ارشد حسابداری ۹۷ را در همین پست قرار خواهیم داد. برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

ادامه مطلب و دانلود رایگان سوالات ارشد حسابداری 97 ...

دانلود جزوه اصول حسابداری 2 جمشید اسکندری

در پست قبلی جزوه کتاب اصول حسابداری ۱ جمشید اسکندری را برای شما قرار دادیم و در این پست از سایت آی آر حسابداران در بخش کتاب ها و جزوه به درخواست یکی از کاربران سایت جزوه ای را برای شما آماده کردیم که حدودا مطابق با سرفصل ها و مطالب جزوه اصول حسابداری ۲ جمشید اسکندری می باشد . این جزوه ها برای درس اصول حسابداری ۲ توسط استاد حلاجی مجرد تهیه و تنظیم شده است . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان جزوه کتاب اصول حسابداری ۲ در ادامه مطلب آی آر حسابداران را دنبال کنید .

   دانلود جزوه اصول حسابداری 2 جمشید اسکندری , حل تمرینات اصول حسابداری 2 جمشید اسکندری , اصول حسابداری 2 تالیف جمشید اسکندری , کتاب اصول حسابداری 2 دکتر نوروش , حل تمرینات اصول حسابداری 2 جمشید اسکندری pdf , خلاصه اصول حسابداری 2 , دانلود کتاب اصول حسابداری 2 پیام نور pdf , اصول حسابداری 2 ایرج نوروش pdf

ادامه مطلب و دانلود کتاب و جزوه اصول حسابداری 2...

آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر


در پست های قبلی آموزش نرم افزار حسابداری نوسا و آموزش نرم افزار حسابداری محک و آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس را در سایت قرار دادیم و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان و دانش آموزان حسابداری قصد داریم یکی دیگه از فایل های pdf آموزش نرم افزار های حسابداری را برای شما قرار بدهیم . آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر pdf موردی است که در این پست قصد داریم برای شما قرار بدهیم . شرکت نرم افزاری تدبیر از شرکت های باسابقه خوب در تولید نرم افزار های مالی و اداری است . این فایل در ۴۴ صحفه توسط شرکت نرم افزاری تهیه و تنظیم شده است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

ادامه مطلب و مشاهده بخش آموزش نرم افزار حسابداری ...

آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس


شرکت نرم افزاری پاتریس در سال ۱۳۸۱ به منظور نظم بخشیدن و دسترسی سریع به سیستم حسابداری شروع به کار کرد. این مجموعه با اشراف به نیازهای فروشگاه ها و شرکت های کوچک و بزرگ و واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام به تولید نرم افزار دقیق ،ساده و کارآمد پاتریس نموده است که به چهار زبان فارسی ،انگلیسی ،عربی و کردی ارایه شده است. شرکت نرم افزاری پاتریس پس از گذشت چندین سال مفتخراست پاسخگوی هزاران نفر از کاربران عزیز در سراسر کشور باشد. این مجموعه با بهره گیری از نیروهای متخصص کارآمد و آموزش دیده در زمینه پشتیبانی نرم افزار همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات کلیه کاربران بوده و همچنین در کنار این خدمات این شرکت در زمینه طراحی سایت و فروش قطعات سخت افزاری نیز فعالیت دارد.

 

ادامه مطلب و مشاهده بخش آموزش نرم افزار حسابداری ...

آموزش نرم افزار حسابداری محک


در این پست از سایت آی آر حسابداران در بخش آموزش نرم افزار حسابداری برای شما فایل پی دی اف آموزش یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری را آماده کردیم . این آموزش مربوط به نرم افزار حسابداری محک می باشد . عمده فعالیت‌های شرکت نرم‌افزاری محک، مربوط به حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی می باشد. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده تا با استفاده از بهترین و درعین‌حال، قابل‌اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌وکارها و اشخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید. برای مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص شرکت نرم افزار حسابداری محک و دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری محک در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

ادامه مطلب و مشاهده بخش آموزش نرم افزار حسابداری ...